Τι είναι το σουηδικό μασάζ; Τα οφέλη και οι κινήσεις

Λοιπόν, ας αρχίσουμε με την πιο συνηθισμένη παρερμηνεία: το σουηδικό μασάζ δεν προέρχεται από την Σουηδία. Υπάρχει κάποια σύγχυση γύρω από το ποιος δημιούργησε στην πραγματικότητα τη τεχνική: ο Pehr Henrik Ling, ένας Σουηδός ιατρός γυμναστής που σε μεγάλο βαθμό πιστώνεται ως ο «πατέρας του σουηδικού μασάζ» ή ο Johann Georg Mezger, Ολλανδός επαγγελματίας ο οποίος σύμφωνα με το περιοδικό Massage Magazine, είναι το πρόσωπο που είναι πραγματικά υπεύθυνο για τη συστηματοποίηση των τεχνικών και των κινήσεων που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια του σουηδικού μασάζ.

Τα οφέλη

Το σουηδικό (ή κλασσικό) μασάζ είναι η πιο απαιτητική μάλαξη σε πολλές περιπτώσεις επειδή αντιμετωπίζει ένα ευρύ φάσμα δυσλειτουργιών για τους περισσότερους ανθρώπους (για παράδειγμα, η δυσκαμψία που αισθάνεστε στον αυχένα από τον υπολογιστή ή το κινητό σας). Ο απώτερος στόχος ενός σουηδικού μασάζ είναι να χαλαρώσει ολόκληρο το σώμα αυξάνοντας την κυκλοφορία του αίματος και του οξυγόνου, μειώνοντας ταυτόχρονα τις μυϊκές τοξίνες ή την ένταση.

Οι κινήσεις

Υπάρχουν πέντε βασικές κινήσεις που χρησιμοποιούνται σε ένα σουηδικό μασάζ: effleurage (μακρόχρονη ολίσθηση), petrissage (ζύμωση των μυών), τριβές (κυκλικές κινήσεις τριβής), tapotement (ταχεία χτυπήματα) και δόνηση (ταχεία ταχεία ανατάραξη ορισμένων μυών). Αν και η πίεση μπορεί να προσαρμοστεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις του πελάτη γενικά στο σουηδικό μασάζ η μάλαξη είναι απαλή και συχνά συνδυάζεται με ελαφρύ τέντωμα και αρωματοθεραπεία.

Κοινοποίηση σε
ΠΡΟΣΕΧΩΣ