Πονοκέφαλος και φυσικοί τρόποι αντιμετώπισης

Πονοκέφαλος και φυσικοί τρόποι αντιμετώπισης

Πονοκέφαλος και φυσικοί τρόποι αντιμετώπισης

Οι πονοκέφαλοι είναι μια κοινή πάθηση που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι σε καθημερινή βάση. Η αίσθηση μπορεί να είναι από άβολη έως εντελώς αφόρητη, και μπορεί να διαταράξει την καθημερινή σας ζωή.

Υπάρχουν πολλοί τύποι πονοκεφάλων, με τους πονοκεφάλους έντασης να είναι οι πιο συνηθισμένοι. Επίσης οι γνωστές σε όλους ημικρανίες είναι ένας μέτριος έως σοβαρός τύπος πονοκεφάλου. Αν και πολλά φάρμακα στοχεύουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του πονοκέφαλου, υπάρχουν και αρκετές αποτελεσματικές, φυσικές θεραπείες.

Εδώ είναι μερικοί φυσικοί τρόποι αντιμετώπισης για να απαλλαγείτε φυσικά από τους πονοκεφάλους.

  • Πίνετε πολύ νερό. Η ανεπαρκής ενυδάτωση μπορεί να σας οδηγήσει να αναπτύξετε πονοκέφαλο.Στην πραγματικότητα, μελέτες έχουν δείξει ότι η χρόνια αφυδάτωση είναι μια κοινή αιτία έντασης πονοκεφάλων και ημικρανιών. Ευτυχώς, το νερό έχει αποδειχθεί ότι ανακουφίζει από τα συμπτώματα πονοκέφαλου στα περισσότερα αφυδατωμένα άτομα εντός 30 λεπτών. Επιπλέον, η αφυδάτωση μπορεί να μειώσει τη συγκέντρωση και να προκαλέσει ευερεθιστότητα, κάνοντας τα συμπτώματά σας να φαίνονται ακόμη χειρότερα. Για να αποφύγετε τους πονοκεφάλους αφυδάτωσης, εστιάστε στο να πίνετε αρκετό νερό όλη την ημέρα και να τρώτε τροφές πλούσιες σε νερό.
  • Περιορίστε το αλκοόλ. Ενώ η κατανάλωση αλκοολούχου ποτού μπορεί να μην προκαλέσει πονοκέφαλο στους περισσότερους ανθρώπους, μελέτες έχουν δείξει ότι το αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει ημικρανίες σε περίπου το ένα τρίτο αυτών που παρουσιάζουν συχνό πονοκέφαλο. Το αλκοόλ έχει επίσης αποδειχθεί ότι προκαλεί ένταση και πονοκεφάλους σε πολλούς ανθρώπους. Είναι αγγειοδιασταλτικό, που σημαίνει ότι διευρύνει τα αιμοφόρα αγγεία και επιτρέπει στο αίμα να ρέει πιο ελεύθερα. Η αγγειοδιαστολή μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους σε ορισμένα άτομα. Στην πραγματικότητα, οι πονοκέφαλοι είναι μια κοινή παρενέργεια των αγγειοδιασταλτικών όπως τα φάρμακα για την αρτηριακή πίεση. Επιπλέον, το αλκοόλ δρα ως διουρητικό, προκαλώντας το σώμα να χάσει υγρά και ηλεκτρολύτες με συχνή ούρηση. Αυτή η απώλεια υγρών μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση, η οποία μπορεί να προκαλέσει ή να επιδεινώσει τους πονοκεφάλους.
  • Γυμναστείτε. Ένας από τους απλούστερους τρόπους για τη μείωση της συχνότητας και της σοβαρότητας του πονοκέφαλου είναι η σωματική άσκηση. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αυξήσετε το επίπεδο δραστηριότητάς σας, αλλά μία από τις ευκολότερες μεθόδους είναι να αυξήσετε απλά το ποσό των βημάτων που λαμβάνετε καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας.
  • Δοκιμάστε εναλλακτικές μεθόδους. Είναι μια απόλυτα φυσική αντιμετώπιση το να επιλέξετε να κάνετε βελονισμό, θεραπευτικό μασάζ, αρωματοθεραπεία ή ρεφλεξολογία. Ειδικά η ρεφλεξολογία μπορεί να εναρμονίσει τις ανισορροπίες που πιθανόν συμβαίνουν στο σώμα σας με ήπιο και ευχάριστο τρόπο.

Για μια συνεδρία ρεφλεξολογίας, πληροφορίες θα βρείτε ΕΔΩ.

Κοινοποίηση σε
ΠΡΟΣΕΧΩΣ