Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας έναντι του κορονοϊού

ανοσοποιητικό

Παρόλο που δεν υπάρχει θεραπεία, προς το παρόν για το COVID-19, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα έναντι του κορονοϊού.

Σας αναφέρουμε μερικούς τρόπους για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Κοιμηθείτε αρκετά

Ο ποιοτικός και ποσοτικός ύπνος κάθε βράδυ μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στην ικανότητα του σώματός σας να καταπολεμά τις λοιμώξεις.

Μια μελέτη του 2015 διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται λιγότερο από έξι ώρες κάθε βράδυ είχαν περισσότερες πιθανότητες να κρυολογήσουν από εκείνους που κοιμόντουσαν επτά ή περισσότερες.

Προτείνουμε να κοιμάστε τουλάχιστον επτά ώρες κάθε βράδυ. Το να κοιμάσαι και να ξυπνάς την ίδια ώρα κάθε μέρα, να κοιμάσαι σε δωμάτια χωρίς ηλεκτρονικές συσκευές ή οθόνες, να αποφεύγεις μεγάλα γεύματα, καφεΐνη και αλκοόλ πριν από το κρεβάτι είναι τρόποι βελτίωσης του ύπνου σου.

Ασκηθείτε τακτικά

Έρευνες δείχνουν ότι η τακτική, μέτρια άσκηση μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή και να ενισχύσει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος.

Συνιστάται μέτρια άσκηση τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα. Μπορείτε επίσης να κάνετε 75 λεπτά πιο έντονης άσκησης την εβδομάδα ή να κάνετε συνδυασμό και των δύο.

Η μέτρια άσκηση περιλαμβάνει γρήγορο περπάτημα, ποδηλασία, κολύμπι ή ελαφρύ τζόκινγκ.

Πίνετε άφθονο νερό

Ένας καλά ενυδατωμένος οργανισμός μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα σε τυχόν ίωση.

Φυσιολογικά πρέπει να πίνετε αρκετό νερό κάθε μέρα για να κάνετε τα ούρα σας ανοιχτό κίτρινο, ενώ άλλοι ειδικοί υγείας συνιστούν να πίνετε οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα.

Διαχειριστείτε το άγχος σας

Τα υψηλά επίπεδα άγχους έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην ικανότητα του σώματός σας να καταπολεμά τις ασθένειες.

Μια σειρά μελετών τη δεκαετία του 1990 με επικεφαλής τον Sheldon Cohen, καθηγητή ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Carnegie Mellon, διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που ανέφεραν υψηλότερα επίπεδα στρες ήταν πιο ευαίσθητοι στο κοινό κρυολόγημα.

Ίσως είναι καιρός να στραφούμε και να εφαρμόσουμε τεχνικές χαλάρωσης όπως ο διαλογισμός, εξάσκηση ελεγχόμενης αναπνοής, γιόγκα ή άλλες δραστηριότητες που σας βοηθούν να αισθανθείτε χαλαροί.

Τρώτε πολλά φρούτα, λαχανικά και άλλα υγιεινά τρόφιμα

Η σωστή διατροφή θεωρείται η ασπίδα του οργανισμού. Ακολουθήστε μια απλή και λιτή διατροφή που περιλαμβάνει την κατανάλωση πολλών φρούτων, λαχανικών.

Υπάρχουν πολλά συγκεκριμένα φρούτα και λαχανικά, πάντα εποχής,  που μπορείτε να προσθέσετε στη διατροφή σας για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα και τη συνολική υγεία.

Ιδιαίτερα ορισμένα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, όπως κόκκινες πιπεριές, μπρόκολο, φράουλες, σπανάκι και εσπεριδοειδή όπως πορτοκάλια, λεμόνια και γκρέιπφρουτ. Οι ηλιόσποροι και τα αμύγδαλα συνιστώνται επειδή έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε.

 

Κοινοποίηση σε
ΠΡΟΣΕΧΩΣ