Διακοπές και ευεξία: πώς θα το πετύχετε

Διακοπές και ευεξία: πώς θα το πετύχετε

Διακοπές και ευεξία: πώς θα το πετύχετε

Είναι η εποχή που όλος ο κόσμος καλώς ή κακώς, ευκόλως ή με δύσκολο τρόπο, σκέφτεται να αλλάξει περιβάλλον, να βρεθεί κοντά στη θάλασσα κυρίως λόγω εποχής. Οι διακοπές είναι ένα αυτονόητο γεγονός που οι άνθρωποι το έχουν ανάγκη, έτσι ώστε να γεμίσουν τις μπαταρίες τους και να αναδιοργανωθούν για τον επόμενο χειμώνα που έρχεται. Είναι μια πραγματική ανάγκη που πρέπει να κάνουμε δώρο στον εαυτό μας έτσι ώστε να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας. Οι διακοπές με την ευρύτερη έννοια μπορεί να αφορούν απλώς μια αλλαγή περιβάλλοντος ακόμα κι αν αυτό δεν αφορά πραγματικές διακοπές. Πάραυτα θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία στην καθημερινότητά μας αυτή την περίοδο, έτσι ώστε να πετύχουμε την ηρεμία, την ξεκούραση και εντέλει την ευεξία.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές-κλειδιά για να αποκτήσουμε ευεξία και να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας κατά τη διάρκεια των διακοπών:

Περπάτημα στην άμμο, στα βότσαλα και γενικότερα στο έδαφος ξυπόλυτοι. Βάσει της θεωρίας της Ρεφλεξολογίας, τα πέλματά μας είναι ο καθρέφτης της υγείας μας. Όσο ασκούμε πιέσεις λόγω του ανώμαλου εδάφους ή της δυσκολίας να περπατήσουμε σε ένα νέο χώρο (π.χ. γρασίδι) στα πέλματά μας, αυτά δίνουν σήματα στον εγκέφαλο για να ξεκινήσουν διαδικασίες εύρυθμης λειτουργίας του οργανισμού, ρύθμισης της κυκλοφορίας του αίματος, της λέμφου και αποβολής τοξινών. Επιπλέον βοηθούν στην εξισορρόπηση την ενέργειάς μας λόγω της πρόσληψης αρνητικών ιόντων από τη Γη (γείωση), πράγμα που βοηθά πρώτ’ από όλα στην καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών.

Διακοπές σημαίνει ξεκούραση. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε λοιπόν είναι ότι οι δουλειές στον κήπο θα πρέπει να περιμένουν. Όπως επίσης και τα βαψίματα, οι μετακομίσεις και γενικά κάθε είδους βαριά δουλειά. Προσπαθούμε να χαλαρώνουμε σε ύπτια θέση όσο περισσότερο μπορούμε. Η συνεχής καταπόνηση του σώματος δε συνιστάται συνεχώς και ακατάπαυστα.

Κατανάλωση νερού και χυμών. Οι διακοπές είναι μια καλή ευκαιρία για ενυδάτωση. Έτσι λοιπόν φροντίζουμε, όπως ποτίζουμε συχνότερα τα λουλούδια μας το καλοκαίρι, να πίνουμε συχνότερα αρκετό νερό όπως και φυσικούς χυμούς. Το αλκοόλ δεν συνιστάται, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες διότι επιταχύνει την κυκλοφορία του αίματος, μας ιδρώνει περισσότερο, και προκαλεί τελικά δυσφορία.

Καλός ύπνος. Ο ύπνος είναι ίσως η σημαντικότερη λειτουργία του οργανισμού, καθώς τότε επιδιορθώνονται όλες οι σωματικές βλάβες. Φροντίστε να μη ξυπνάτε από τα άγρια χαράματα, αλλά ούτε και να χάνετε τη μέρα σας ξυπνώντας το μεσημέρι. Βρείτε το σύνολο ωρών ύπνου που πραγματικά χρειάζεστε και ακολουθήστε το.

Ευχάριστη παρέα. Το να επιλέξετε να πάτε κάπου με το λάθος άτομο, προφανώς δε θα σας βοηθήσει και πολύ. Οι εντάσεις που προκαλούνται από ορισμένα άτομα του περιβάλλοντός μας, καλό θα ήταν να μείνουν πίσω μας για λίγο.

Θετικές σκέψεις και αισιοδοξία. Αποφασίσατε να απομακρυνθείτε λίγο από την καθημερινότητα, όχι για να μεμψιμοιρείτε αλλά για να κάνετε τον απολογισμό σας και να προχωρήσετε δυνατότεροι. Γι΄ αυτό λοιπόν πάρτε δυνάμεις και σχεδιάστε με σταθερά βήματα και αισιοδοξία το μέλλον σας!

Ακόμη κι αν μπορείτε να πετύχετε λίγα από αυτά, σίγουρα θα πρόκειται για μια καλή προσπάθεια δημιουργίας της αίσθησης διακοπών.

Καλό καλοκαίρι!

‘Αρθρο: Μαρία Έμμα Σταυρουλάκη / Ρεφλεξολόγος-Ειδικός Ολιστικής Προσέγγισης

Κοινοποίηση σε
ΠΡΟΣΕΧΩΣ